vrijdag 9 maart 2012

Mario en Sonic op de olympische spelen - londen 2012

Vroeger toen ik nog een klein meisje was had ik thuis een Nintendo 8 bit met het spel Super Mario Bros, terwijl mijn man een Sega had met het spel Sonic. Wat is er nu leuker om samen te spelen dan Mario en Sonic op de olympische spelen, waarin Mario en Sonic (ik en mijn man dus) tegen elkaar kunnen spelen! Het is een heftige strijd, want beiden zijn we geen goede verliezers :-)

De Game
Mario & Sonic op de Olympische Spelen – Londen 2012 is een sportspel waarin personages van Sega en Mario samen en tegen elkaar spelen. De sporten in deze game zijn gebaseerd op de Olympische Spelen van de zomer 2012 in Londen. In het WII-spel kun je voetbal spelen, paardrijden, atletieken, tafeltennissen en dieverse watersporten doen. Je kunt de spellen alleen spelen of met de multiplayermodus, waarmee de strijd natuurlijk hevig is. De verschillende sporten en evenementen zorgen ervoor dat je uren kunt spelen.
Elke sport vereist zijn eigen manier van spelen. Soms moet je heel snel zwaaien met de Wii-afstandsbediening, terwijl je op andere momenten een goede timing nodig hebt of juist goed moet mikken.
Daardoor is het spel leuk voor jong en oud!

Eén nadeel is de prijs van deze game, hij is redelijk duur. Wil je hem even uitproberen voordat je de game aanschaft? Reserveer dan Mario en Sonic op de olympische spelen  voor de WII in onze catalogus.
Of reserveer het spel voor je 3DS.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten